Βρισκεστε εδω: 935ζην | Υγεια-Ευεξια-Ομορφια | Διατροφη | Φρούτα και λαχανικά για χρυσαφένια επιδερμίδα

Φρούτα και λαχανικά για χρυσαφένια επιδερμίδα

maurismaΤη χρυσαφένια επιδερμίδα πολλοί πολεμούν να την αποκτήσουν το καλοκαίρι αλλά είναι δύσκολο ειδικά αν έχει κανείς ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα.

Όμως αυτό που δεν ξέρουν είναι πως το μαύρισμα ξεκινάει από τη διατροφή και μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία ενισχύοντας τη με περισσότερα φρούτα και λαχανικά που περιέχουν καροτενοειδή.

Οι τροφές που βοηθούν:

Καρότα, ροδάκινα, βερίκοκα, σπανάκι, ντομάτες, καρπούζι, ροζ γκρέιπ φρουτ, κόκκινη πιπεριά, μπρόκολο, σέλινο, πορτοκάλια, παπάγια και μανταρίνια και βέβαια μην ξεχνάμε και την καλή ενυδάτωση της επιδερμίδας.

Πως συμβάλλει;

Καροτενοειδή: Έχουν εξαιρετικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, προστατεύουν το δέρμα από τις δυσμενείς επιδράσεις των ακτινών UVΑ και UV-Β

Πηγές: φρούτα και λαχανικά που έχουν κόκκινο, πορτοκαλί ή κίτρινο χρώμα.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Συμβάλλουν στην λίπανση του δέρματος, στην ανανέωση των κυττάρων αλλά και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας, προλαμβάνοντας έτσι την πρόωρη γήρανση και την ξηροδερμία.

Πηγές: ψάρι, κρέας, αυγό , δημητριακά ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά.

Βιταμίνη C : Βοηθά στη διατήρηση του κολλαγόνου

Πηγές: ακτινίδιο, πορτοκάλι, λεμόνι, μάνγκο, παπάγια, πιπεριά, λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο, γλυκοπατάτα.

Βιταμίνη Ε: Έχει αντιοξειδωτική δράση, εμποδίζει την αφυδάτωση και την ξηρότητα της επιδερμίδας, προλαμβάνει τη γήρανση

Πηγές: αμύγδαλα, ηλιόσποροι, φιστίκια, ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο και άλλα φυτικά έλαια.

Ψευδάργυρος και σελήνιο: διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη

Πηγές: αρνί, φυλλώδη λαχανικά, ξηροί καρποί, θαλασσινά, πουλερικά, μοσχάρι, χοιρινό.

Νερό: Ο βασικότερος σύμμαχος μας στην ενυδάτωση

Σχόλια:

Powered by Web Agency