Βρισκεστε εδω: ελλαδα | κοινωνια | Γαλάζια λογοκρισία : Με εντολή Κούλη, εξαφανίστηκαν βίντεο και δημοσιεύματα για το θέμα Τσουβάλα.

Γαλάζια λογοκρισία : Με εντολή Κούλη, εξαφανίστηκαν βίντεο και δημοσιεύματα για το θέμα Τσουβάλα.

MHTSOTAKHS.AGRIOSΑντιδράσεις ακόμη και στο εσωτερικό της ΝΔ προκάλεσε η τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Τσουβάλα στη θέση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Πρόκειται για τον άνθρωπο που ως αρχηγός της ΕΛΑΣ διαχειρίστηκε την τραγωδία στο Μάτι και τον οποίο είχε κατηγορήσει προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ζητώντας την παραίτησή του.

Ο Κ. Τσουβάλας είχε τελικά αποπεμφθεί από την κυβέρνηση Τσίπρα, όμως τον επανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προσφέροντάς του τη θέση του γενικού γραμματέα Δημόσιας Τάξης. Η υπόθεση πέρα από την υποκρισία της ΝΔ αποκάλυψε και την καθεστωτική αντίληψή της για τη λειτουργία των μέσων ενημέρωσης.

Αναπάντεχα, τα μίντια του ομίλου Μαρινάκη, σήκωσαν ψηλά το θέμα, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση αυτή του το in.gr. Πρωτοσέλιδο «χτύπημα» είχαν και «Τα Νέα», όμως η αμερόληπτη δημοσιογραφία κράτησε μόλις 24 ώρες, καθώς θέματα και βίντεο «εξαφανίστηκαν». Ωστόσο πρόλαβαν να καταγραφούν και επιπλέον έγινε on air και μια σημαντική καταγγελία: Πως υπήρξε εντολή από το Μαξίμου να θαφτεί το θέμα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα και αναρτήσεις στο διαδίκτυο, που πρόβαλαν το σχετικό βίντεο το οποίο όμως στη συνέχεια κατέβηκε, ο Βασίλης Κανέλλης, διευθυντής σύνταξης του in.gr, μιλώντας στην εκπομπή των Διονύση Νασόπουλου και Γιώργου Χουδαλάκη στο ΟΝΕ Channel φέρεται να ανέφερε πως μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν «το Μαξίμου ζήτησε από τα ΜΜΕ να μη “σηκώσουν” ψηλά το θέμα Τσουβάλα». Όπως γράφει το enimerosi24.gr, που πρόλαβε και κατέγραψε τον διάλογο, ο Βασίλης Κανέλλης διερωτήθηκε: «Δεν κατάλαβα. Γιατί να μην ανέβει;», με τον δημοσιογράφο Γιώργο Χουρδαλάκη να συμπληρώνει: «Θα με πάρουν τηλέφωνο τι να “τρέξω”;».

Άμεσα, όπως αποδείχτηκε, τους δόθηκε η απάντησηΤα σχετικά δημοσιεύματαστα μέσα του ομίλου Μαρινάκη που εξέθεταν τον Κυριάκο Μητσοτάκη με τις αντιφατικές δηλώσεις του, όπως και ολόκληρο το βίντεο της εκπομπής, εξαφανίστηκαν.

 

Αυτό ήταν το αρχικό δημοσίευμα που πλέον δεν υπάρχει: 

 

Και το βίντεο της εκπομπής που πλέον έχει κατέβει. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η καταγγελία είχε γίνει στο 3.35. Η εκπομπή της 17ης Ιουλίου έχει αφαιρεθεί και από τη σελίδα του καναλιού

Σχόλια:

Powered by Web Agency