Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017 08:14:56 AM

rss2 buttons 01
Βρισκεστε εδω: ελλαδα | κοινωνια | Ιδού οι άθλιοι "αθλοι" της Νου-Δούλας στον ΟΑΣΘ.

Ιδού οι άθλιοι "αθλοι" της Νου-Δούλας στον ΟΑΣΘ.

PLOYTOS.APLHSTIAΝα γιατί ο τρισάθλιος Μητσοτάκης, ήθελε να διατηρηθεί το αμαρτωλό καθεστώς στον ΟΑΣΘ !

Παγκόσμιο παράδειγμα κρατικοδίαιτου καπιταλισμού αποτελούσε ο μέχρι πρότινος γαλάζιος ΟΑΣΘ σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη...Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν από το 1990 μέχρι και το 2016 οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ έβαλαν στις τσέπες τους ως κέρδος συνολικά το ποσό των 324.454.000 ευρώ την ίδια στιγμή που ο Οργανισμός κλήθηκε να καταβάλει για τη συγκεκριμένη περίοδο πάνω από 2 δις ευρώ...!

...Απόδοση κεφαλαίου έως 745%!

...Ποιος δε θα ήθελε να «επενδύσει» σ' έναν Οργανισμό που ανεξάρτητα από τα οικονομικά του αποτελέσματα και ανεξάρτητα από την ορθολογική ή μη διαχείρισή του απέδιδε ετήσια απόδοση κεφαλαίου από 79% έως 745%! Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, το 2010 η ετήσια απόδοση κεφαλαίου ήταν 143%, το 2011, 138%, το 2016 80%, το 2007 155%, το 1999 280%, το 1994 666% και το 1995 745%! Η ετήσια απόδοση κεφαλαίου για τους μετόχους του ΟΑΣΘ την περίοδο από το 1990 έως και το 2016 ήταν 147%!

«Δεν υπάρχει αντίστοιχο φαινόμενο σε ολόκληρο τον πλανήτη»

«...Με άλλοθι την κοινωνική πολιτική κάποιοι έβαλαν πολλά χρήματα στις τσέπες τους. Σας προκαλώ να βρείτε ένα αντίστοιχο φαινόμενο εταιρείας σε ολόκληρο τον πλανήτη» είπε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο βαγόνι της Αττικό Μετρό στο χώρο της ΔΕΘ. Οπως είπε ο υπουργός έχουν εξασφαλιστεί χρήματα για ανταλλακτικά ώστε το επόμενο διάστημα να βγούνε στο δρόμο ακόμη περίπου 200 αστικά λεωφορεία.

...Επίσης όπως ανέφερε ο κ.Σπίρτζης ο έλεγχος των εισιτηρίων πλέον θα γίνεται από τους ίδιους τους υπαλλήλους του ΟΑΣΘ καθώς το κόστος της εταιρείας που είχε αναλάβει να διενεργεί ελέγχους έφτανε το 1.000.000 ευρώ ενώ και το έργο της καθαριότητας που επιβάρυνε τον Οργανισμό με επίσης 1.000.000 ευρώ θα ανατεθεί και αυτό σε εργαζόμενους του ΟΑΣΘ.

...Ρυθμίζεται το θέμα με τα... ρέστα

...Επίσης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου επισημάνθηκε ότι δρομολογήθηκε λύση και με το θέμα των κερματοδεκτών μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ τα οποία δεν έδιναν... ρέστα. Οπως διευκρινίστηκε θα αλλάξει το λογισμικό και πλέον οι κερματοδέκτες θα δέχονται μόνο κέρματα των 50 λεπτών και του ενός ευρώ που θα αντιστοιχούν στην αξία των εισιτηρίων.

...Αγνοούνται περίπου 50 εκατ. από τις αποσβέσεις

...Όπως ανέφερε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς από τα περίπου 65 εκατ. ευρώ που είχαν καταγραφεί ως αποσβέσεις επενδύθηκαν μόλις 18 εκατ. ευρώ και τα υπόλοιπα... αγνοούνται. «Οταν είδα αυτά τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού είπα χαριτολογώντας να καταργήσουμε τα λεωφορεία και να μεταφέρουμε τους πολίτες με ταξί. Πιο φθηνά θα μας βγαίνει. Τα επιχειρηματικά κέρδη έμπαιναν στα έξοδα του ΟΑΣΘ! Και μάλιστα με νόμο! Είχανε κέρδη από το 1990 μέχρι και το 2016 324 εκατ. ευρώ. Εδώ η κυβέρνηση έδωσε περίπου 100 εκατ. ευρώ στους συνταξιούχους και έγινε ο κακός χαμός» είπε μεταξύ άλλων ο κ.Παππάς.

...Οι οφειλές του ΟΑΣΘ σε τρίτους σήμερα φτάνουν τα 100 εκατ. ευρώ και γίνεται αγώνας δρόμου ώστε να διακανονιστούν οφειλές και να επανέλθουν σε κανονικότητα οι προμήθειες.

...Σύμφωνα με τον κ.Παππά έχει ολοκληρωθεί η απογραφή των ορκωτών ελεγκτών ενώ θα ακολουθήσει ο έλεγχος των συμβάσεων «μία προς μία» όπως είπε χαρακτηριστικά. Επίσης τόνισε ότι στο εξής όλες οι συμβάσεις θα γίνονται με διαγωνισμό «καθαρά και ξάστερα» όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Το μετρό βλέπει φως για πρώτη φορά στην άκρη του τούνελ»

...Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην πορεία των έργων κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη τονίζοντας ότι για πρώτη φορά το έργο έχει σαφή ορίζοντα ολοκλήρωσης. Επανέλαβε ότι το 2019 θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 θα λειτουργήσει κανονικά η βασική γραμμή. Επέρριψε σοβαρότατες ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση λέγοντας ότι το 2014 υπήρξε πλήρης εγκατάλειψη του έργου. «Το μετρό έπαψε να είναι ανέκδοτο. Ανέκδοτο είναι αυτοί που το είχανε σταματήσει. Και το σταμάτησαν αυτοί που ομνύουν για επενδύσει. Σταμάτησαν το μεγαλύτερο έργο υποδομής στη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο κ.Μυλόπουλος και πρόσθεσε: «Τα έργα για το μετρό σταμάτησαν όταν συνδέθηκαν με τη σύμβαση που είχε ο ΟΑΣΘ. Πρόκειται για θαύμα, για σύμπτωση; Πρέπει να δοθούν απαντήσεις στους Θεσσαλονικείς...».

...Από την πλευρά του ο Κώστας Αμπατζάς, πρόεδρος του ΑΣΥΘ που αντικατέστησε το ΣΑΣΘ έκανε λόγο για «ένα χρυσό βιβλίο που ανοίγεται στη Θεσσαλονίκη για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες...»...(Η.Β.)

Σχόλια:

Powered by Web Agency